marți, 24 august 2010

In Hristos

Sunt acceptat:
                    Ioan 1:12: Sunt copilul lui Dumnezeu
                    Ioan 15:15: Sunt prietenul lui Hristos
                    Romani 5 :1:Am fost socotit neprihanit
                    1Corinteni 6:17:Sunt una cu Domnul ,sunt un singur duh cu El
                    1 Corinteni 6:19,20:Am fost rascumpartat cu un pret, Ii apartin lui Dumnezeu
                     1 Corinteni 12:27: Sunt un maduar al trupului lui Hristos
                      Efeseni 1:1: Sunt sfant
                       Efeseni 1:5: Am fost adoptat ca fiu al lui Dumnezeu
                     Efeseni 2:18: Am intrare directa la Dumnezeu prin Duhul Sfant
                      Coloseni1:4: Am fost rascumparat si iertat de toate pacatele mele
                    Coloseni 2:10:Am totul deplin
Am siguranta ca:
                   Romani 8:12:Sunt liber pentru todeauna de osandire
                  Romani 8:28:Sunt asigurat  ca toate lucrurile lucreza spre binele meu
                  Romani 8:31: Sunt liber de orice acuzatie adusa impotriva mea
                  Romani 8:35:Nimic nu ma poate desparti de dragostea lui Dumnezeu
                 2Corinteni1:21,22: Am fost intarit , uns si pecetluit de catre Dumnezeu
                 Coloseni3:3:Sunt ascuns cu Hristos in Dumnezeu
                  Filipeni 1:6: Am incredintarea  ca Dumnezeu va duce la desavarsire lucrarea buna pe care a inceput-o in mine
                 Filipeni3:20:Sunt un cetatean al cerului
                 2Timotei1:7:Nu am primit un duh de frica,ci un duh de putere, de dragoste si de chibzuinta
                Evrei 4 :6:Pot gasi har si indurare in vreme de nevoie
               1 Ioan 5:18:Sunt nascut din Dumnezeu ,iar cel rau nu ma poate atinge.
Am insemnatate:
                     Matei5:13,14:Sunt sarea si lumina pamantului
                    Ioan 15:1,5:Sunt mladita adevaratei vite, prin mine trece viata Lui
                   Fapte 1:8:Sunt un martor personal al lui Hristos
                   1Corinteni 3:16: Sunt templul lui Dumnezeu
                  2Corinteni 5:17:Sunt un slujbas al impacarii,pentru Dumnezeu
                  2Corinteni 6:1:Sunt lucrator impreuna cu Dumnezeu(1Corinteni3:9)
                  Efeseni 2:6:Sunt asezat cu Hristos in locurile ceresti
                  Efeseni 2:10:Sunt lucrarea lui Dumnezeu
                  Efeseni 3:12:Ma pot apropia de Dumnezeu cu credinta si incredere
                 Filipeni 4:13:Pot face toate lucrurile prin Hristos, care ma intareste

Un comentariu: