duminică, 22 august 2010

Rugaciunea unui copil


Doamne in seara asta, te rog ceva special...
Transforma-ma intr-un televizor,ca sa-i pot lua locul... Mi-ar placea sa traiesc cum traieste  televizorul in casa mea ... cu alte cuvine sa am o camera speciala, unde sa se reuneasca toata familia in jurul meu.. Fa sa fiu luat in serios. Sa fiu in centrul atentiei  asa incat toti sa ma asculte fara sa ma intrerupa sau sa discute. Mi-ar placea  sa mi se dea atentia  deosebita care i se acorda televizorului atunci cand ceva nu functioneaza .,si sa tin de urat tatei atunci cand se intoarce acasa , chiar si atunci cand vine obosit de la munca si mama,in loc sa ma ignore, sa stea cu mine atunci cand e singura si plictisita iar fratii si surorle mele sa se certe ca sa poata sta cu mine si sa distrez toata familia chiar si atunci cand nu spun nimik, mi-ar placea  sa simt ca lasa  timp deoparte ca sa poata sa stea cu mine macar cateva minute..............amin......  Aceste cazuri se intampla si in viata de zi cu zi cand parintii lucreaza prea mult pentru a mai avea timp pentru copii lor.........Domnul sa ne ajute sa ne crestem copii cu dragoste si  pentru Domnul ,si sa le oferim din viata noastra macar cateva clipe de bucurie impreuna....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu