duminică, 22 august 2010

Scrisoare catre mama

Sally, sarita in picioare  de indata ce a iesit medicul chirurg din sala de operatie: Cum se simte baietelul meu ? cand il pot vedea? o sa fie bine? Chirurgul a spus: imi pare rau ,am incercat tot ce a fost cu putinta.baietelul dv nu a rezistat, nu a supravietuit,
Atunci Sally a spus : De ce fac copii mici cancer , oare lui Dumnezeu nu-i pasa? ,Unde erai Doamne cand  fiul meu avea nevoie de Tine
Medicul chirug a intrebat : vreti sa va petreceti ceva timp, singura cu fiul dv? Una dintre asistente va iesi inainte sa fie transportat la Universitate  Sally a rugat-o pe  asistenta sastea cu ea in timp ce avea sa isi ia ramas bun de la  fiul ei, si plina de iubire  Si-a trecut degetele prin parul lui des,rosu si carliontat, Vreti o suvita din parul lui?(a intrbat-o asistenta) Sally a dat din cap ca da si asistenta ia taiat o suvita , i-a pus-o intr-o punguta de plastic si i-a dat-o.
A fost ideea lui Jimmy sa ii donam trupul Universitati- a spus mama lui , L-a inceput nu am fost de acord dar Jimmy a zis: Mama ,nu o sa mai am nevoie de corp, poate asa un alt copil,va putea sa mai aiba parte de  inca o zi in plus  cu mama lui, Jimmy al meu aveaq o inima de aur , intodeauna se gandea la altii.... intodeauna voia sa faca ceva  ca sa ii ajute pe altii,asa cum putea el....
Sally a iesit din spitalul de  caritate pentru copii ,pt ultima oara, a pus punga cu lucrurile lui Jimmy  pe scaunul de langa ea( din masina) .......
Drumul  spre casa a fost dificil.......... si mai dificil a fost sa intre in casa goala......... a dus  lucrurile si suvita de par in camera  fiului ei ....Jmmy....si a inceput sa aseze modelele de masinute si celelante lucruri, in exact aceleasi locuri unde le tinea el..... S-a intins pe patul lui ,a impratisat perna si a adormit plangand,...
Cand s-a trezit avea,alaturi  o scrisoare impaturita.....asta........ se intampla pe la mijlocul noptii... In scrisoare scria: Draga mama...........
 Stiu ca o sa imi duci dorul, dar sa nu crezi ca te voi uita vreodata , sau , ca nu te voi mai iubi....... Doar ca nu voi fi prin prejur, sa iti zic ca: te iubesc! Te voi iubi intodeauna :mama! .......Te iubesc ! chiar mai mult in fiecare zi. Intr-o zi  ne vom revedea ,dar pana atunci....daca vei dori sa infiezi un copil, eu sunt de acord,.Si poate avea fosta mea camera si lucrurile mele. Dar daca vrei vrea sa infiezi o fetita, probabil ei nu ii va placea  acceleasi lucruri ca si mie........... Va trebui sa ii cumperi papusele ,stii tu chesti pentru fete , sa nu  iti faci grij pentru mine  acest loc este un cuib pentru mine....... De cum am venit bunicul si bunica mau intampinat si......au inceput sa imi arate lucrurile pe aici.. dar o sa dureze mult timp pana o sa vad totul ........... Ingeri sunt foarte frumosi  imi place sa ma uit la ei cand zboara! l-am vazut pe Iisus nu arata ca in nici o poza pe care am vazut-o dar totusi l-am recunoscut chiar El ma dus la Dumnezeu si Dumnezeu ma tinut pe genunchii Lui si mam simtit foarte important.............Asta a fost si cand i-am spus  ca vreau sa iti scriu o scrisoare ,(dar eu stiam ca nu este permis) insa Dumnezeu mi-a dat chiar El niste foi si pixul Lui personal ca sa iti scriu tie.............Cred ca ingerul Gabriel va fi cel care iti va da scrisoarea mea,...Dumnezeu mi-a spus sa iti dau si raspunsul din partea Lui la intrebarea care iai pus-o: Unde este Dumnezeu cand fiul meu are nevoie de El?
El a zis ca a fost in accelasi loc cu mine la fel cum a fost si cu Fiul Lui pe cruce........ A fost chiar acolo cum e intodeauna langa copii Lui ............apropo mama ,doar tu poti sa vezi ceea ce am scris aici, pt toti ceilanti este decat o foaie goala Nu e frumos?........... Acum trebue sa ii dau pixul Lui Dumnezeu inapoi are nevoie de el pentru a mai trece cateva nume in cartea vietii....Diseara am sa stau la cina cu IISUS si apropo mama ...acum nu ma mai doare nimik, nu mai puteam suporta atata durere ! si nici Dumnezeu nu mai suporta sa ma vada chinuindu-ma asa(acum cancerul sa dus) Asa ca Dumnezeu a trimis pe ingerul milei sa vina  dansa sa ma ia .a spus ca era o livrare speciala ,........... Ce parere  ai despre asta mama? semnat cu dragoste din partea lui Dumnezeu din partea lui Iisus si din partea mea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu