vineri, 12 noiembrie 2010

Slaveste -L pe Domnul cu darul pe care ti la oferit

Fraza de inceput. . . . . . .

Slaveste pe Domnul si adu-i glorie pentru toate binecuvantarile care le-ai primit de la El pentru faptul ca poti canta poti compune   etc ....caci nu stii cand vei ramane fara ele si atunci le vei pretui si le vei vrea sa le ai inapoi dar nu vei mai putea.....va fi prea tarziu ...........



Saptamana asta............
Nu stiu ce am facut,ce nu am facut ,dar am avut o tuse  careia nu iam dat prea multa importanta  si am luat-o ca pe un lucru insemnificant     dar care a dat spre o raguseala   foarte agravata incat era sa imi pierd vocea  .... am vorbit in soapta cam vre-o 2-3 zile si dupa  imi revenisem dar nu per total dar in acele 2 zile mam gandit  cat de  minunat e sa poti canta  si sa poti vorbi,ma simteam asa rau ,sipentru faptul ca ,cand am avut ocazia sa  cant,sa laud pe Domnul nu am facut-o ,iar Domnul mi-a aratat cum e sa vrei si sa nu poti face un lucru.....
Dupa ce pierzi un lucru  in acel moment il doresti cel mai mult si il vrei inapoi,atunci simti cat de valoros este si realizezi cat de mult conteaza si cat de mult ai nevoie de el
Intr-un fel era rau si din cauza ca eu sunt la liceul de arta profil muzika  si   aveam si acolo o dorinta arzatoare sa cant doar sa pot.....mai ales ca muzika pentru mine este o pasiune
Vedeam cum in corul scolii ceilanti cantau si.imi doream atat de mult sa pot......dar nu puteam...... ceea ce puteam sa fac era doar sa il rog pe Dumnezeu sa ma ajute sa imi recapat vocea 
Voi cei care vedeti acesta  nu ezitati si aduceti Domnului toata Gloria si Cinstea care i se cuvine caci nu stii cand veti mai vrea si nu veti mai putea......nu te baza pe ziua de maine caci nu stii ce aduce ea........nu fi nepasator caci nu stii ce aduce viitorul viata e ceva trecator ,,,,azi esti.....maine nu esti...... caci timpul trece ca vantul oferai Domnului macar cateva minute pe zi din timpul tau nu iti va prarea rau.......Va doresc la toti oamenii sa fiti in cer cu Dumnezeu ........incercati sa faceti voia Lui  Domnul va va rasplati ....multumesc pt minutele care le-ati oferit pt a citi acest caz real Domnul sa va rasplateasca  ...........Fiti binecuvantati .........

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu