duminică, 3 aprilie 2011

"Nu sant nimic din ce par a fi ...nu sant nimic din ce as fi vrut sa fiu... Dar fiindca m-am nascut fara sa stiu, m-am resemnat ca orice bun crestin si nu am ramas decat...cea care sunt... Iubirea e tot ce dorim, iar in final e tot ce-am avut. Daca exista un sens al vietii... atunci EA este sensul, daca nu... EA ar trebui sa fie... Viata cu adevarat traita este in trecut sau in viitor – prezentul este un interludiu…un straniu interludiu in care recurgem la trecut sau la viitor ca sa ne slujeasca drept marturie ca traim. (Eugene O’Neill) Fericirea este sensul şi scopul vieţii, traiectoria şi finalul existenţei umane. – Aristotel
“Când aveam posibilitatea sa-mi îndeplinesc visul, mi-am dat seama ca si pasiunile îmbatrânesc. Nu stiu daca pot pretinde ca am stiut ce vreau de la viata. Nu mi-au lipsit tintele false si entuziasemele naive. Cam toate certitudinile mele, câte au fost, sunt acum ciuruite de îndoieli, ca niste haine roase de molii. Mi-ar fi greu sa numesc una intacta. Nu exista fericire de care sa-ti amintesti fara tristete. Am început sa-mi dau seama ca, din actor pe scena vietii, deveneam un figurant. Tot ce pierdem, pierdem pentru totdeauna. Ceea ce nu traim la timp, nu mai traim niciodata. O viata mediocra poate fi justificata. Mai ales într-o lume mediocra. Dar mediocritatea iluziilor nu are nici o scuza. Nimic nu ne opreste sa visam fara masura.Viseaza ca si cum ai trai vesnic....dar traieste ca si cum ai muri maine...caci nu conteaza anii din viata ta.....ci viata din anii tai....sa ai o zi buna"!


Sa nu pleci cat e timp de ramas printre crini Cat e timp de trait si de mers catre viata Ca sa poti curata trandafiri de spini Nu uita,nu uita ,sa te speli Cu iubire pe fata!



Daca te-as prinde intr-o zi si ti-as saruta talpa piciorului,nu-i asa ca ai schiopata putin de teama sa nu-mi strivesti sarutul!


Daca am fi pietre nu am avea nevoie de cuvinte,daca am fi picaturi de ploaie nu am avea nevoie de lacrimi,dar suntem oameni si avem nevoie de dragoste oricat de departe ar fi ea...!!!

"O prietenie adevarata, este in viata ceea ce este o oaza in pustiu: un colt verde de umbra in infernul fierbinte si galben al nisipului nestatornic."
PRIETENIA ESTE CEL MAI PRETIOS DAR PE CARE NI L-A LASAT DUMNEZEU!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu