duminică, 3 aprilie 2011

Prin al vietii mare poate, mintea mea o ratacesc, Si de bunavoie singur cu sperante m-amagesc, Imi creez naluci de aur, intamplari nepomenite, Urmarindu-le sub farmec, cu privirile uimite. Nu e stavila pe care sa n-o trec prin cugetare Si-ntamplari neasteptate le astept fara-ncetare! Aci dau de o comoara ce se afla-n al meu drum Si ma-mbat de bogatie cum te-mbeti de un parfum. Aci sutele de veacuri ce-au sa nasca vin pe rand Cu minuni stralucitoare ca sa umple al meu gand. Aci statele din lume vanturandu-le, in mine Simt din nou tumultul vietii si renasc dintre ruine..’’ (Alexandru Macedonski – Aripi)


Cum esti tu? M-am intrebat si eu, Esti ca si mine? Esti parte din mine? Esti.... suflet si sufeltul meu? Inima mea.... iti apartine.....Si asa va fi mereu... Esti.... vis din visul meu.... Esti.... gand din gandul meu? Esti.... ingerul meu? Esti.... lumina ochilor mei? Esti....zambetul buzelor mele? Esti.... asa cum cred eu? Oare....Esti?....asa cum imi imaginez eu? Sunt intrebari....pe care.... mi le-am pus mereu.... O ZI CU MULTA FERICIRE ! ‘’..Îţi las aceste versuri, iar dacă al meu nume, Corabie purtată de vânturi priitoare, Ajunge-va odată la ţărmuri viitoare, Însufleţind pe oameni cu-n vis din altă vreme, Să-ţi fie amintirea un basm de altădată, Un cântec spus pe-o veche şi ostenită strună, Cu stihurile mele-nălţându-se-mpreună, În tainice inele frateşte-ncătuşată…’’ (Charles Baudelaire – Iti las aceste versuri) Mi-am permis sa ma transform in cuvinte si-n zbor de zambet si sa acopar cu palmele mele zgomotul timpului ... O zi senina! Mormintele de beton sunt o cheltuiala inutila. Cei se sunt inauntru nu pot sa iasa,iar cei din afara nu vor sa intre. Mark Twain ..buna dimineata ! In fiecare dimineata ma trezesc atat de fericita...doamne a mai trecut o noapte... si eu sunt tot aici... tot aici simtindu-ma privilegiata ca ochii mei au prilejul sa mai vada odata razele soarelui,sa ma mangaie lumina lui strecurata printre ramurile ciresului din fata ferestrei,sa vad cerul divin,sa-mi simt inima plina de iubire...iubire pentru tot ceea ce e in jurul meu...un nou inceput...o noua zi...o noua zi a minunatei mele existente...si in sufletul meu e pace... O zi fericita si tie prieten drag ! 24 Iun 2009, 20:18 palmieri Iti doresc din tot sufletu o seara de vis !si mult succes in viata pupici;;; Esenţa prieteniei stă în integritate, generozitate şi încredere deplină. Ea nu poate bănui sau încuraja infirmitatea. Singurul fel de a avea prieteni este de a fi prieten. Sa ai o zi plina de realizari iar la sfarsit sa strigi : SUNT FERICIT(A) ! pentru o zi senina ! Glasul conştiinţei: întreabă-te câte zile fericite ai avut cu adevărat până în prezent şi vezi ce ai de făcut pentru viitor, omule ! Pupici dulci ! AZI ITI LAS GANDURILE MELE BUNE ,SA TE INSOTEASCA LA TOT PASUL SI SA STII CA II PASA CUIVA DE TINE,CA SE BUCURA SI SE INTRISTEAZA ALATURI DE TINE. O SAPTAMANA EXCELENTA SI O IMBRATISARE! Nu lasa ca Timpul sa treaca pe langa tine.Bucura-te de fiecare clipa si de tot ce e frumos in jurul tau. Sa ai o zi frumoasa, ca sufletul tau bun, in care sa ai parte de toata fericirea din lume!!! O saptamana plina de impliniri si realizari ! Întodeauna o zi începe cu un răsărit de soare, un nou început, o nouă viaţă.. .sper ca in aceasta zi fericirea , iubirea si implinirea sa fie alaturi de tine ! O zi minunata buna dimineata !... Omul e o speranta care nu se poate indeplinii. Prietenia precede dragostea, apoi o imbogateste. O zi cu multe zambete si dorinte implinite ! Buna! Ceea ce vreau sa spun tuturor este sa nu va uitati niciodata inapoi, sa uitati de necazuri, sa va adunati fortele, bucuriile, sa mergeti inainte cu for ta. Eu am trecut prin lu cruri extraordinar de gre le, dar stiu ca viata me rita traita, trebuie sa ne gasim drumul no stru si sa facem orice ca sa fim bucurosi. Puteti incepe prin a va face folositori celor din jur, prin a fi curajosi, darnici si asa veti uita de greutati si apoi va treziti brusc cu satisfactii sufletesti si va veti simti alt om. Fericirea este mereu langa voi, trebuie doar sa o vedeti. Sa aveti o zi plina de clipe de fericire ‘‘..Copile, cat de fericit esti tu, cand pe tarana o dimineata-ntreaga mi te joci c-o franta ramura in mana..? Zambesc privind la jocul tau cu mica, franta ramura in mana. Sunt prins de treburile mele si ore-ntregi socot la cifre grele. Poate ca-mi vei zvarli cate-o privire si-un gand citit pe fata : « ce joc neghiob sa-ti prapadesti cu el o dimineata » Copile,-am dat uitarii arta de a ma pierde-n gol cu bete si cu turte de namol. Eu caut scumpe jucarii topind un bulgar de-aur si argint. Cu orice-ti cade-n maini, pe-ne-alese iti fauresti atatea jocuri vesele. Imi irosesc si timpul si puterea cu lucuri ce nicicand n-am sa le-ating. In subreda mea luntre ma tot zbat pe loc ravnind sa trec Marea Dorintei, mereu uitand ca joc si eu…. un joc.’’ (R.Tagore – Jucarii) Mulţi ani copilărie....mulţi ani copilaşului din fiecare din noi! Bucura-te de copilarie...! Buna dimineata!! Un gand curat.. O inima calda.. Un suras prietenesc.. Daca treci azi pe la mine.. Ia-ti si zambetul cu tine.. O sa stiu ca-ti merge bine.. Am trecut sa te salut.. Sa-ti las cafelutza.. O zi frumoasa,cu mult soare!! ……………(….…. …………)..….)…. ………(…..(..….(….. ..♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥……♥♥♥ ..♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥…♥♥♥ …♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ …..♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥ .♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Am invatat ca lumea este oglinda sufletului meu. Ca eu nu vad lumea, ci ma vad in ea. Cand sunt fericita, lumea mi se pare minunata,cand sunt necajita, lumea imi pare trista. Ea nu este nici vesela, nici trista. Ea exista..si atat. O ZI BINECUVANTATA !

VREAU AZI DOAR LINISTE SI POEZIE IN CANTECUL CU SENTIMENTE PURE MAI PUNE PESTE AZI,DOAR O FELIE SI UITA DE CUVINTELE MURDARE,DURE SA INALTAM DOAR CANTECUL IUBIRI SA-L SCOATEM DIN POVESTEA CEA TACUT SA DARUIM DIN TORTUL FERICIRI SA SPUNEM LUMII CAT E DE PLACUT. DUMINICA PLACUTA ღ__(´*•.¸ (´*•.¸ ¸.•*´) ¸.•* )__ღ ♥ ღღ__(´*•.¸ (´*•.¸ ¸.•*´) ¸.•* )__ღ ♥ ღ ,•’``’•,•’``’•,._______O______________ __•’``’•,•’``’• ’•,`’•,*,•’`,•’_ _noapte__buna_ ’..•,`’•,*,•’`,• .....`’•,,•......’_________________________....`’•,,•’` ,•’``’•,•’``’•,_____ ______•’``’•,•’``’• ’•,`’•,*,•’`,•’____________.’.•,`’•,*,•’`,• ....`’•,,•’`___________............`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•,__________•’``’•,•’``’• ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’__________•,`’•,*,•’`,• ..............……....`’•,,•______________`’•,,•’` Cauti daruri pe care sa le daruiesti din inima si prin care sa atingi inimi? Dragostea si fantezia sunt cei mai buni sfetnici si valoreaza mai mult decat aurul - prin ele iau nastere amintiri ce dainuie o viata. Soare in ochii si in sufletul tau sa ai mereu! Cind trupul iti patimeste alearga la doctor, iar cind sufletul iti patimeste cheama un prieten, caci dulcele glas al prietenii este cel mai bun leac al durerii. Un weekend placut ! Fericiti cei a caror inima cunoaste pasiunea prieteniei. Numai ea stie să ne faca singuratatea mai putin ucigatoare si viata suportabila. A rasarit soarele , incepe o noua zi...iti doresc ca azi sa poti sa iti alegi dintre razele soarelui ,curcubeul pe care sa ti-l infasori in jurul privirilor si al sufletului in clipele grele cand ploaia vietii cade rece peste noi...o noua fila din cartea vietii incepe a fi scrisa si iti doresc ca-n pagina de azi sa scrie ca ai avut o zi presarata cu impliniri, cu clipe minunate, oameni frumosi si...multa, multa caldura sufleteasca si dragoste! Sa ai parte de o zi minunata ! Sa ai o zi in care soarele sa-ti inunde sufletul ! Soarele imprastie din imensitatea-i stralucire la tot... Cu dragoste, caldura, lumina, anihiland nimicul. Dar in drumul sau nu poate atinge marginiri pustiite de rau : ale sufletului, decat atunci cand i se permite! Cunoaste ca sa fii cunoscut Iubeste ca sa fii iubit, Zambeste ca sa fii fericit, Priveste ca sa ramai uimit, Crede ca sa fii crezut, Iarta ca sa fii iertat, Accepta ca fii acceptat, Apara-i pe cei din jurul tau ca sa fii si tu la randul tau aparat, Traieste-ti viata ca sa nu fii uitat... IN LOC DE SUFLET AM O CARTE SI-N EA IMI PORT TRAIND IUBIREA CU BASMALUTE PARFUMATE IMI SORB DUREREA SI PRIVIREA IN LOC DE MANA AM O PANA CU EA EU SCRIU SIMTIND CUVANTUL CE SE HRANESTE DINTR-O RANA SI SE ASCULTA DOAR CU GANDUL IN LOC DE IRIS AM UN MAL SPRE CARE VIN STROPIND PRIVIREA CU UNDE MICI SE FACE UN VAL CE VALURI MARI NASTE IUBIREA. Barbatul este un ocean, femeia este un lac. Oceanul are o perla care il impodobeste, lacul, poezia care-l lumineaza. Barbatul este un vultur care zboara, femeia - o privighetoare ce canta. A zbura inseamna a domina spatiul, a canta inseamna a cuceri sufletul. Barbatul este un templu, femeia este sanctuarul. In fata templului ne descoperim, in fata sanctuarului ingenunchem. Barbatul este plasat acolo unde se sfarseste pamantul, femeia acolo unde incepe cerul. Dorim schimbarea. Ar fi bine sa acceptam viata pe care ne-o cream cu toate consecintele care apar din creatia noastra.Asa ca imbratisati ceea ce aveti si priviti cu deschidere ceea ce va veni. E doar creatia voastra, ceea ce doriti, ceea ce ganditi. Creati constient, cu inima deschisa, in acceptare. Ganditi cu iubire, pentru ca traiti viata asa cum ganditi! Doresc tuturor prietenilor mei, reali sau virtuali,o saptamana excelenta. ‘’..Eu sînt spiritul adîncurilor, Trăiesc în altă lume decît voi, În lumea alcoolurilor tari, Acolo unde numai frunzele Amăgitoarei neputinţi sînt veştede. Din cînd în cînd Mă urc în lumea voastră în nopţi grozav de liniştite şi senine, Şi-atunci aprind mari focuri Şi zămislesc comori, Uimindu-vă pe cei ce mă-nţelegeţi... Apoi cobor din nou prin hrube trudnice În apa luminoasă, minunată. Sînt spiritul adîncurilor, Trăiesc în altă lume decît voi.’’ (Lucian Blaga – Sunt spiritul adancurilor) O zi excelenta sa ai ..iar soarele sa-ti atinga ferestrele sufletului! ---- PLOAIA INIMI MELE ---- ...................................._(... (  ...).._ ............................  (_....__..._) _(.. (  ...) ..................  /(_...._)(_...._..._)\ ..................  / / / / | \ \ \ ..................../ /  /  /  | \  \ \ ...................♥ ♥    ♥  ♥ ♥   ♥    ♥  .......................♥   ♥ ♥   ♥ ♥ ♥ ♥ ...................♥ ♥   ♥   ♥    ♥ ♥ ♥   ♥ ..................   ♥   ♥  ♥   ♥ ♥ .....................  ♥    ♥   ♥ ♥ ♥   ♥ .........................   ♥ ♥   ♥   ♥   ♥   ♥ .................   ♥   ♥   ♥    ♥   ♥  ♥   ................................Afara ploua iar cu inimi. .................................La mine-n suflet ploua? ......................................Nu...E prea gol... .......................Caci ploaia sufletului se formeaza .......................................Din lacrimi curse, .....................................Nascute din durere .......................................Iar unui suflet gol .....................................Asa ceva nu i se cere. ..........................Sau poate a fost demult o ploaie ..................................Si nori,chiar si durere, ...........................Dar s-a uscat de vantul realitatii... ....................................E buna oare seceta? ..............................Sau poate e mai bine riscul? ..............................Sa fie totusi buna o furtuna? ..................Sau doar un soare ce-mi umple sufletul? ............................Un praf de zambet m-a atins. .....................................Afara nu mai ploua. .............................SI NICI LA MINE-N SUFLET .......................................NU VA PLOUA .................................VA DAU DOAR ROUA ..............................  ♥     ♥ .............           ♥ ....................... ♥    ♥       ♥ ..............           ♥ .....      ♥      ♥ .............................  ♥       ♥ ................................     ♥ .RETETA ZILEI: ZIMBESTE :MAINE POATE FI MAI RAU!

"Să nu lasi pe nimeni să îţi fure speranţele şi visele, uneori poate fi tot ce mai ai! Speranţa este singura albină care face miere fără flori. "(Robert Ingersoll) Cât respect şi câte elogii merită prietenia. Ea este aceea care face să nască, hrăneşte şi întreţine cele mai frumoase sentimente de generozitate de care e capabilă o inimă omenească. Ganduri frumoase si mii de pupici de la mine Bogăţia nu dă naştere la defecte, doar le face cunoscute ! Nici obiceiurile nu le schimba , doar le descopera ! Iti trimit din departare un sarut si-o sarutare si pe razele de luna o frumoasa noapte buna Eu privesc pe cer la stele, Zborul de randunele, Se aud in departare, Adunandu-se in cuiburi, Ascuzandus-se-n furtuna, Si rostindu-ti ,Noapte buna ”Cea mai inversunata lupta e cu tine insuti. Te aflii in ambele tabere.” (Voltaire) Cele cinci porunci ale vietii: 1.Sa nu gandesti. 2.Daca gandesti, sa nu spui. 3.Daca spui, sa nu scrii. 4.Daca scrii, sa nu semnezi. 5.Daca semnezi, sa nu te miri. Iti doresc, o zi cu mult soare in suflet. Deranjez ? Seara buna , noaptea cu luna somnul usor, vise cu amor ... Alege ce-ti place !!! Când norocul mi-a surâs in viata , am intâlnit un prieten , când mi-a fost potrivnic , am intâlnit o femeie frumoasã ! Cuvintele de bine pot fi scurte si usor de rostit, dar ecourile lor sunt infinite. Haideti sa ne intampinam mereu unul pe altul cu zambete, pentru ca zambetele sunt inceputul iubirii. O saptamana plina de iubire ,intelegere si ganduri frumoase ! Mereu am crezut in ceea ce nu pot vedea,dar mi-am dat seama ca ceea ce nu pot vedea exista.....aerul nu se vede dar exista...,asa exista si rautatea din jur...! de ce trebuie sa credem in ceva ce nu exista? de ce? pentru ca asa trebuie!!.. era doar un raspuns..... Vrem sa cautam necunoscutul... sa-l gasim...sa-l cercetam si in final sa il distrugem....Pentru ca oamenii intotdeauna distrug ceea ce descopera, ca mai apoi sa le para rau....Sa ai credinta,dar in ce sa crezi ?...mai poti crede in ceva dupa ce te trezesti la realitate?.... care e asa dura,dar cu care trebuie sa te obisnuiesti fara sa ai prea multe pareri sau dezacorduri... Realitatea este un lucru care trebuie acceptat indiferent de felul cum il percepi... Iubirea e cel mai frumos sentiment pe care-l poate trăi o fiinţă umană... şi ce dacă nu mai suntem tineri... şi ce dacă nu mai suntem frumoşi ca altădată??? Sufletul nostru tânjeşte după dragoste aşa cum floarea tânjeşte după lumină şi căldură... şi încă mai speram că "ea", FERICIREA va veni cât de repede... Un weekend de vis alaturi de cei dragi... “„...Când lumea întreagă pleacă la culcare eu, cu pas domol pătrund în infinit să-mi trăiesc visele, să-mi trăiesc clipele, să mă regăsesc, să te caut şi să te alint cu pletele-mi de noapte înmiresmate şi pline de şoapte. Iubirea şi versul poate, doar ele îmi sunt menirea când lujerul vieţii trăieşte, se risipeşte pe lacrimi de rouă, pe secearea lunii cea nouă, printre prieteni, pe aripi de vânt şi raze de soare, pe valuri înspumate de mare şi pe-o undă de vânt călătoare…..” (Rodica Cernea – Noapte) O noapte magica-ti doresc ”Cand suntem fericiti suntem intotdeauna buni dar atunci cand suntem buni nu totdeauna suntem fericiti” O zi frumoasa si o saptamana minunata ! Daca reusim sa zambim in dimineti de sarbatoare cu siguranta vom simti adevarata atmosfera a tot ce inseamna frumos tot restul zilei. Daca reusim sa zambim zilnic viata noastra va fi mai frumoasa. Chiar daca avem o multime de probleme, eu cred ca daca reusim sa zambim si sa daruim, le vom da celor din jurul nostru o particica din bucuria noastra, o particica din noi, poate si o lume mai buna. Daca e asa, de ce mai avem nevoie de zile "oficiale" in care sa fim mai buni cu noi si cu cei din jurul nostru, de ce avem nevoie de zile pentru a-ne pregati sa daruim si sa primim ceva in schimb? Nu putem face asta azi? Hai sa facem din fiecare zi o zi de PASTE. Hai sa sa oferim zilnic cate ceva celor din jurul nostru fara sa ne dorim ceva in schimb. Oare asa vom crea o lume mai buna, sau sunt doar niste iluzii personale? "Nu uita ca esti o fiinta deosebita, ca esti unica. Nu cauta sa fii ca altii, incearca sa fii ceea ce poti fi tu. Nu-i asculta pe cei care-ti contesta deciziile. Mergi pe drumul pe care l-ai ales si nu privi inapoi cu regret. Trebuie sa-ti asumi riscuri pentru a-ti indeplini visele. Adu-ti aminte ca este mereu timp sa schimbi drumurile in viata. Acorda-ti timpul necesar pentru a-ti da seama ce vrei cu adevarat. In fiecare greseala vei invata lectii importante. Fii multumita de felul in care esti. " Pupici si o zi speciala, ‘’…M-am ascuns după o floare Fluturii să nu mă vadă, Aveam flori la cingătoare Prinse strîns ca să nu cadă, Dar un fluture viclean, Cu privirea ascuţită, Mă zări aşa cum stam Lîngă floarea-ncremenită. Dar m-am speriat degeaba, Printre flori în sărbătoare Fluturele-n toată graba A zburat la altă floare. Am rămas lîngă tulpina Florii care m-a ascuns, Şi privii toată grădina Florilor de nepătruns…’’ (J.L.Stern) In aceasta zi minunata, toate florile din lume iti ureaza "La multi ani!" Sfat amical Daca viata iti intoarce spatele , ciupeste-o de fund .... .... poate-i place !!! Ca sa ai prieteni,poarta-te ca un prieten. Ca sa fi tinut minte , aminteste-ti de ceilalti . Ca sa fi iubit ,iubeste si tu. O ZI MINUNATA CU REALIZARI ...SA FII IUBIT-A!


"Nu se poate cere nici chiar prietenilor sa faca ceva pentru noi, iar noi sa nu facem nimic; cu atat mai putin lui Dumnezeu" o zi buna sa aveti! Noi toţi dorim şi vrem să avem prieteni, dar nu toţi prietenii sunt buni... Acel prieten bun, care nu te lasă la greu, , cred că are multe calităţi ce trebuie amintite. Acest prieten bun este atent, ştie să observe când ţie greu, este acolo unde şi când ai nevoie.Este iubitor, ştie să mângîie, ştie să se comporte frumos, are capacitatea să iubescă necondiţionat, acest prieten nu va avea despre sine o părere mai bună, ci este egalul tău, acest bun prieten va avea întotdeauna uşa deschisă şi va fii gata să te primească cu dragoste. Pe drumul vieţii, greu şi anevoios, atunci când întâmpini greutăţi acest prieten va ştii să se uite înnapoi, să se întoarcă, să îţi dea mâna, să te ajute să te ridici şi mai mult să te ajute să mergi mai departe.Un prieten bun cred că nu va căuta să facă ce-i place lui ci va căuta să facă ce îţi place şi te ajută pe tine. Un bun prieten nu te va judeca şi va găsi circumstanţe atenuante pentru tine, un bun prieten este lângă tine şi te va ajuta să cauţi soluţii de rezolvare la problemele tale. Greutăţile tale vor fii şi greutăţile lui, bucuriile tale vor fi şi bucuriile lui, va plânge alături de tine şi va râde alături de tine.El va ştii să simtă alături de tine, cand vei fii bolnav el va simţii durerea la fel ca tine Acest prieten bun este blând, gentil şi milos.Un bun prieten este capabil sa ierte si sa uite! Un bun prieten nu te va jigni, nu îţi va vorbii urât, un bun prieten nu te dezamăgeşte, ci îţi va fii credincios, nu se va preface niciodată Un bun prieten ştie să se îngrijească de tine, lipsa ta va fii completată de surplusul lui, ce este al lui este şi al tău. Un bun prieten îţi va da speranţă, un bun prieten te va face să fii tare, un bun prieten te va ajuta să vezi soarele ce se ascunde dincolo de norii negrii, un bun prieten te va motiva pentru a merge mai departe atunci când tu nu mai poţi şi nu mai vrei, cand vei dormi el va veghea asupra ta, cand vei fii pe drum te va apăra, te va ocrotii. Inima lui va bate în acelaşi ritm ca şi inima ta, acest prieten bun te va înţelege şi îngădui cu toate slăbiciunile tale. Acest prieten bun este gata, este pregătit chiar sa moară pentru tine... E greu să îl găseşti, dar dacă ai reuşit acest lucru cred că poţi fii fericit! Dar ştim noi unde să-l găsim? O zi frumoasa cu multa caldura-n suflet! MI-E DOR DE GANDUL TAU FRUMOS INSCRIS IN MINE CA-NTR-O CARTE ATAT DE SINCER SI DUIOS CHIAR CAND DISTANTA NE DESPARTE DA-MI DRAGOSTEA IAR INAPOI S-O TIN IN SUFLET CA PE-O RANA IUBIREA TA S-O SIMT SUVOI SA N-O MAI LAS IN VECI SA PIARA. O SAMBATA PLACUTA Florile platesc cu frumusetea lor fiecare secunda. Sunt atat de frumoase cand cresc, dar si foarte triste cand sunt rupte si mai traiesc doar cateva clipe. Invata sa asculti florile, sa le admiri frumusetea, dar mai ales invata sa le protejezi, sa le hranesti cu dragoste si bucurie. O zi cu multa dragoste si iubire in suflet.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu