marți, 10 ianuarie 2012

Gnduri.....


Nu am mai scris de multa vreme .....scoala si multe altele mau impiedicat sa scriu  neavand nici net.....dar  acum cineva parca mi-a soptit sa scriu au fost multe lucruri care au incercat sa imi impiedice relatia cu Dumnezeu si intr-un final au reusit .....m-au impiedicat sa citesc biblia ....sa ma rog.....dar se zice ca daca nu lupti cu firea ea te  va acoperi si vei uita  de Dumnezeu..... dar multumesc lui Dumnezeu pentru ca este cu mine si nu vrea sa ma paraseasca si vrea sa ma ridice .....pentru ca El nu vrea moartea pacatosului ci salvarea acestuia....pentru ca  Dumnezeu bate la inima mea si a ta  si stiu ca ,eu  si toti din jurul meu nu sunt creati pentru diavol  ci pentru Cer........pentru Dumnezeu....Pentru ca pocainta nu e ati cere iertare ci este  a  te intoarce de la lucrurile  care frangeau inima Lui......pentru ca  pe pamant suntem trecatori ...dar in cer vom fi vesnici .....Te iubesc Doamne si vreau ca sa ma ajuti sa fiu asa cum tu doresti ......si cea mai mare dorinta a mea este sa ajung intr-o zi in Cer si impreuna cu fratii mei sa iti daruim Slava si Glorie .....Amin.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu